Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Perkusiści
Witam!
Dziś postanowiłam założyć temat z myślą o perkusistach.
Sama jestem drugoroczną perkusistką.
W temacie będziecie mogli się wypowiadać na tematy związane z perkusją, dzielić się informacjami i dodawać otuchy początkującym Wink
Na tym forum można wklejać także wasze zdjęcia, z waszym instrumentem, a mianowicie perkusją.

Spamy karane ignoracją i minusem.

Nie chcielibyśmy tutaj także zobaczyć zbłąkanego trębacza Big Grin[No chyba, że on także pogrywa na perkusji Cool]

Z racji, że perkusistów jest niewielu [sama znam tylko jednego z Gra Dodgy Taak pozdrowienia dla gracza Siuks], dlatego też temat nie będzie zapełniał się z szybkością światła Smile

Miłej zabawy Big Grin
Reply
Super temat polecam gorąco. Big Grin
Reply
Zróbmy temat od instrumentalistów ogólne.

Co do tematu, gram od około dwóch lat, ale niestety obecnie nie posiadam miejscówki do grania. Mam szkołę, ale boję się zostawić tam zestawu. Mój zestaw Sonor F507, ale talerze niestety też do kompletu, więc do wymiany. Zbieram kasę, ale CD/gigs mi ją doszczętnie odbierają.
Reply
Ty też perkusista? MAMY TYLE WSPÓLNEGO! <33333 Heart:*:*:*:*

Miejscówka do grania, tak? Macie coś takiego jam MDK/PDK/WDK czy coś tym podobnego, prawda? Ja mój sprzęt cały zostawiam w miejscu prób. Nie zdarzyło się jeszcze, żeby jakiś inny zespolik mi cokolwiek podebrał.
W domu gram na elektrycznej. Tak mi się trudno potem przestawić ;___;
Reply
Dobra, żeby nie było niemiłych zaskoczeń, przyznaję się na starcie: nie jestem perkusistą, lecz gram na gitarze. Mamy w szkole sale muzyczną, gdzie jest perkusja, i gra na niej mój kolega z klasy, od pół roku.